2011. december 25., vasárnap

Teljesen új! HELLO KITTY bugyi 116-122, 5-6 év - Jelenlegi ára: 1 390 Ft

Az aukció tárgya a képen látható 5 db HELLO KITTY bugyi eredeti csomagolásában. Mérete szerint 5-6 éves lánykára (116). (Vásárlás után úgy eltettem, hogy eddig rá sem akadtam, de nekünk már kicsi lenne, ezért eladnám. )
Eredeti ára 2200 Ft volt!!!
Ki sem volt bontva, így én sem akartam macerálni, de a minták így is látszanak nagyjából.
(Sima, vagy elsőbbségi levélként csak a vevő felelősségére postázom. )
A napokban újra pakolászok a szekrényeinkben (ánézem a gyerekek kinőtt ruhácskáit, illetve a saját ruhatáramat is), így ha van időd, akkor nézz be később is, hátha találsz valami szépet!
1 Ft-os aukcióimat mindig minimálár nélkül indítom!!!
Kérdezz bátran, alkuképes vagyok!
Köszönöm, hogy benéztél! Jó licitálást!



Jelenlegi ára: 1 390 Ft

Az aukció vége: 2012-01-11 11:59
. Teljesen új! HELLO KITTY bugyi 116-122, 5-6 év - Jelenlegi ára: 1 390 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése